Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Roland o Ingegerd - 19 oktober 2012 18:30

Så blev det då äntligen fredag, vi checkar ut från Camping Bahia i Santa Pola efter 11 dagar och åker in till verkstaden i Alicante. Och, fantastiskt nog, backspeglarna hade kommit. Jag hade även beställt olje och filterbyte på min bil så vi räknade med ca 2 timmars verkstadsbesök. Det drog ut på tiden så efter lunchen gick vi och kollade vad som hände (eller inte). Då visar det sig att verkstaden håller på att byta luftfilter och bränslefilter också så  jag  påpekar att det hade jag inte beställt. Sorry, sorry sa den något engelskspråkige killen och sa till meken att avsluta det hela. Det gjorde han när han hade bytt filtrena men eftersom jag inte hade beställt det jobbet så slapp jag betala för det. Bra va ? Nåväl, vi kommer iväg vid 15-tiden, mellanlandar i Elche och kommer fram till Bolnuevo strax före 18.00 Efter incheckning och parkering bestämmer vi oss för att äta på en närbelägen kinarestaurant när de öppnar vid 19-tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards