Alla inlägg den 17 november 2014

Av Roland o Ingegerd - 17 november 2014 12:06

Nu är det färdigt, TV:n har kommit på sin nya plats. Det tog lite tid och lite tankearbete som jag tidigare sa men resultatet blev riktigt bra. Jag skall bara skaffa ett "kontaktpapper" som passar resten av inredningen och byta  ut det som  jag hade tillgängligt. "Kontaktpapper", vilket namn förresten, det är ju faktiskt en självhäftande tunn plast med mönster som imiterar olika träslag och jag hittade ett i England i höstas som matchade inredningen perfekt. Dumt nog köpte jag lite för lite men eftersom vi ska till England i slutet av månaden så hoppas jag hitta mera där. Visar några bilder på det hela, dels under konstruktionsfasen och dels det färdiga resultatet.            

               

Ovido - Quiz & Flashcards